FAQ

Kako se registrovati na Euroshop.rs
Upustvo za registraciju možete pronaći na stranici Registracija https://euroshop.rs/registracija/.

Koje podatke moram uneti za registraciju?
Da bi se registrovali morate uneti svoju e-mail adresu, izabrati svoju jednistvenu šifru.

Mogu li kupovati ako nisam registrovan?
Kupovinu na euroshop.rs možete izvršiti iako niste registrovani korisnik.

Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju pošiljku?
Euroshop će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili po zahtevu kupca na željeni datum.

Kako mogu doći do artikala koje naručim na Euroshop online prodavnici?
Euroshop vrši dostavu proizvoda na teritoriji cele Srbije, a takođe naručenu robu možete preuzeti lično u centralnom magacinu ukoliko je plaćeno po predračunu.

Nisam siguran jeste li primili moju porudžbu?
Kopiju vaše porudžbine dobijate na svoju e-mail adresu. Istu možete ištampati.

Kako dostaviti artikle na adresu koja nije moja kućna adresa?
Prilikom finaliziranja vaše kupovine, pojaviti će se kvadratić za biranje opcije da li želite da isporuka bude na drugu adresu. Dovoljno je samo odznačiti taj kvadratić i izaći će vam nova polja za unos adrese na koju želite da izvršite dostavu.

Šta moram imati spremno kada dostavljač dođe na moju adresu?
Prilikom prijema pošiljke potrebno je imati novac koji je potrebno platiti kurirskoj službi.

Šta ako nisam kod kuće za vreme dostave?
Dostavljač će vas nazvati pre dolaska da proveri da li ste na vašoj adresi da preuzmete paket. Ukoliko niste Vi na adresi može bilo ko od ukućana preuzeti Vaš paket u tom slučaju, ukoliko niko nije na adresi taj dan možete odložiti jedan dan isporuku i organizovati se da sutradan neko bude na adresi da preuzme paket.

Šta je Internet prodaja i dostava?
Kupovina artikala preko stranice euroshop.rs uz mogućnost dostave istih na adresu koju naznačite prilikom poručivanja.

Dostavljate li robu izvan Srbije?
Dostavu vršimo na teritoriji cele Srbije, za sad ne vršimo isporuku u drugim državama.

Proizvod koji želim kupiti nemate u zalihi, šta mogu učiniti?
Potrebno je samo da kontaktirate nas call centar na broj 065 26 25 750.

Mogu li promeniti ili otkazati svoju porudžbinu?
Porudžbinu je moguće poništiti ili promeniti do trenutka kada je naručena roba utovarena i kreće na vašu adresu nakon toga nije moguće.

Kako vratiti zaboravljeno ime ili šifru?
Prilikom prijave u donjem desnom uglu postoji link pod nazivom.”Zaboravili ste šifru?”. Kada kliknete na njega otvoriti će vam se novi prozor gde je dovoljno da samo ukucate vašu e-mail adresu i nova šifra će vam biti poslata.

Promenio sam adresu stanovanja. Moram li se ponovo registrovati?
Ne, ne morate se ponovo registrovati. Potrebno je samo da ažurirate vaš profil.

Kako promeniti šifru?
Potrebno je samo da odete na Moj Profil gde možete promeniti svoju šifru.

Kako mogu proveriti dostupnost određenog artikla?
Artikle koje nemamo na stanju nije moguće ubaciti u korpu. Ukoliko postoji potreba za određenim artiklom možete nam se javiti na e-mail adresi: prodaja.euroshop@gmail.com ili na broj telefona. 065 26 25 750

Mogu li lično doći u neku od vaših magacina da vratim kupljeni artikl?
Artikle je moguće vratiti jedino putem brze pošte u čijem slučaju kupac snosi troškove transporta.

Šta uraditi ukoliko naručena roba nije došla na vreme?
U tom slučaju potrebno je obratiti se našem call centru: 065/26-25-750

Imam reklamaciju na svoju narudžbinu, gde se trebam obratiti?
Možete nam se obratiti na stranici euroshop.rs putem kontakt forme, na mail prodaja.euroshop@gmail.com ili na tel 065/26-25-750.

Stigao mi je neispravan proizvod, šta uraditi?
Možete nam se obratiti na stranici euroshop.rs putem kontakt forme, na mail prodaja.euroshop@gmail.com ili na tel 065/26-25-750. Takođe se možete obratiti davaocu garancije naznačenom na garantnom listu.

Zašto je potrebno uneti sve podatke posle registracije?
Svi podaci su potrebni da bi mogli dostaviti kupljene artikle na vašu adresu, ili u slučaju iznenadnih promena da Vas možemo kontaktirati.

Kako pravim porudžbinu?
Porudžbinu pravite na stranici euroshop.rs. Sve što je potrebno je da artikle koje želite kupiti ubacite u vašu korpu i na kraju da finalizirate vašu kupovinu. Detaljnije upute možete pogledati na sledećem linku https://euroshop.rs/kako-naruciti

Moram li prihvatiti oštećenu robu?
Prilikom preuzimanja robe koju ste naručili, preporučujemo Vam da odmah pregledate istu. Ukoliko uočite oštećenja odmah napravite zapisnik sa kurirom oštećenoj robi i javite nam na call centar.

Kolika je garancija na kupljeni artikl na stranici euroshop.rs?
Garancija zavisi od davaoca garancije, a naznačena je na svakom artiklu.